A 2003-as Monte-Carlo Rallyn mutatta be a Subaru az új autóját, az eddigi legerősebb Impreza-t, a WRC2003-at. Az egyetlen olyan autó volt Monte Carloban, amit még nem mutattak be. 1993-as bevezetése óta a 34 Impreza WRC autó közül a legújabb.
Alapja a 2002 szeptemberében Párizsban bemutatott utcai Impreza. Az új autó számost fejlesztést tartalmaz, hogy felvegye a versenyt a 14 fordulós bajnokságban.
A Subru védjegye a boxermotor, az állandó összkerékhajtás és a szimmetrikus hajtáslánc elrendezés. Ez a kombináció már bebizonyította, hogy autópályáról földútra kanyarodva is nyugodtan csapathatunk tovább.
Külsőleg az utcai és a versenyváltozat is ugyanazt az agresszív megjelenést hordozza. Az új és innovatív aerodinamikai csomag a jobb levegőáramlást segíti, de a WRC2003 változásai a felszíntől sokkal mélyebbre nyúlnak. A karosszéria könyebb és merevebb mint az elődé, a motorháztető alatt lapuló 2 literes boxer motort is finomították. Átdolgozták a turbófeltöltőt és a kipufogórenzert, ezáltal az autó erősebb de vezethetőbb lett.
Sajnos a Monte-Carlo Rallyn 2003-ban Makkinen és Solberg is kiesett az 5. gyorsaságin.